Tuotteiden palautus ja reklamaatiot
Miten voin tehdä reklamaation?
- Ilmoita reklamaatio verkossa – sivulla Yhteystiedot valitse lomakkeesta vaihtoehto Reklamaatio. Ilmoita tilaus-/laskunumero ja kuvaile vika. Voit ilmoittaa reklamaation myös sähköpostitse osoitteeseen info@projektorit-lamput.fi.
- Odota sähköpostia – saat meiltä pian viestin, jossa on tarkemmat ohjeet ja reklamaatiolomake liitteenä. Reklamaatiolomakkeen voit halutessasi myös ladata tästä muodossa Word tai pdf.
- Pakkaa tuote – siten, että se ei vaurioidu kuljetuksen aikana. Lisää pakettiin täytetty ja tulostettu reklamaatiolomake sekä tarvittaessa laskun kopio.
- Lähetä paketti osoitteeseen Politických vězňů 1597/19, Praha 1, 110 00, Czechia – riittää tavallinen kuljetuspalvelu (ei tarvitse lisävakuutusta tai muita lisäpalveluja).
- Käsittely – käsittelemme reklamaation mahdollisimman nopeasti, yleensä muutamassa päivässä, viimeistään kuitenkin 30 päivän kuluessa vastaanottamisesta. Ilmoitamme etenemisestä sähköpostitse.
Miten voin peruuttaa ostosopimuksen?
- Etäostoksissa kuluttajalla on oikeus peruuttaa ostosopimus 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautathan tuotteen asianmukaisessa kunnossa. Jos siinä näkyy selviä käytön jälkiä, se voi vaikuttaa palautettavan summan määrään.
- Mikäli mahdollista, palauta tuote alkuperäispakkauksessa. Aseta lamppu alkuperäislaatikossaan vielä kuljetuslaatikkoon, jotta tuote tai alkuperäinen pakkaus eivät vahingoitu kuljetuksen aikana.
- Muista liittää mukaan täytetty lomake ostosopimuksen peruuttamista varten (lataa tästä muodossa Word tai pdf) tai ainakin laskun kopio, jotta voimme tunnistaa lähetyksen.
- Palautamme rahat mahdollisimman pian, viimeistään 14 päivän kuluessa palautetun tuotteen vastaanottamisesta.
- Jos haluat palauttaa lampun, koska se ei toimi, otathan ensin yhteyttä meihin – yritämme ratkaista asian.
Usein kysytyt kysymykset
Täytyykö minulla olla alkuperäinen pakkaus?
Reklamaation yhteydessä alkuperäinen pakkaus ei ole välttämätön. Ostosopimuksen peruuttamisen yhteydessä pyydämme, jos mahdollista, palauttamaan tuotteen alkuperäispakkauksessa. Joka tapauksessa tuote on pakattava huolellisesti, jotta se ei vahingoitu kuljetuksen aikana.
Saanko palautustarran tuotteen lähettämistä varten?
Ostosopimuksen peruuttamisen yhteydessä emme tarjoa palautustarraa. Reklamaatiotapauksissa voimme tarvittaessa toimittaa sen pyynnöstä.
Milloin ja miten saan rahani takaisin, jos peruutan ostosopimuksen?
Tarkistamme palautetun tuotteen ja palautamme rahat viimeistään 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta. Maksu palautetaan samalla maksutavalla, jolla se on suoritettu.
Voinko palauttaa lampun, jota olen lyhyesti kokeillut?
Kyllä, lampun voi palauttaa 14 päivän sisällä myös silloin, kun sitä on kokeiltu. Jos tuotteessa on selviä käytön jälkiä, palautettava summa voidaan kohtuullisesti pienentää.
Mistä näen käsittelyn etenemisen?
Lähetämme tietoa käsittelyn etenemisestä sähköpostitse. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@projektorit-lamput.fi tai puhelimitse numeroon 09 4272 7040 (ma-pe:10-18).
Saitteko vahingoittuneen tuotteen tai väärän tuotteen?
Pahoittelemme tilannetta – hoidamme asian nopeasti kuntoon. Ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian puhelimitse tai sähköpostitse, niin löydämme ratkaisun yhdessä.
Miten vaihdan lampun projektoriin?
Vaiheittaiset ohjeet löydät projektorisi käyttöoppaasta tai voit katsoa yleisen lamppujen vaihto-ohjeemme.
Lamppu ei toimi, mitä teen?
- Tarkista, ettei lampussa ole selviä vaurioita, kuten nokeentunutta lasia, katkennutta johdinta polttimossa, halkeamaa tms.
- Tarkista, että lampun liittimet ovat kunnolla kiinni eivätkä vaurioituneet. Varmista myös, että lamppumoduulin ruuvit ovat tiukasti kiinni ja lamppu on projektorissa oikeassa paikassa.
- Onko projektorin huoltoluukku suljettu ja ruuvattu kiinni? Joissakin malleissa ruuvi toimii varmistimena – jos sitä ei ole kiristetty, projektori ei käynnisty turvallisuussyistä.
- Nollaa lampun laskuri projektorisi ohjekirjan mukaan tai katso meidän ohjeemme.
- Jos mahdollista, testaa lamppu toisessa projektorissa tai testaa projektorisi toisella lampulla. Näin voi varmistaa, onko vika lampussa vai projektorissa.
- Jos ongelma jatkuu, ota meihin yhteyttä sähköpostitse ja kuvaile tilanne. Neuvomme ja autamme sinua eteenpäin.
Asiakastuki
Autamme oikean
lampun valinnassa
Palvelemme englanniksi
asiakaspalvelu
(ma-pe:10-18)
Mikäli tiedät jo lampuista kaiken tarvittavan, tarvitsee vain enää valita se oikea
Vaihtolamppujen pikahaku
Löydä lamppusi nopeasti
